Cookies verwijderen
Het meest voorkomende probleem die ervoor kan zorgen dat Mextra vastloopt of eventueel niet werkt kan te maken hebben met de Browser cookies in je huidige Browser die je gebruikt om Mextra te openen. (Edge, Chrome, Firefox, Safari, etc.)
Hieronder staan links die per browser uitlegt hoe je de cookies kunt verwijderen.
Microsoft Edge:
Cookies verwijderen in Microsoft Edge
Google Chrome:
Cookies wissen, inschakelen en beheren in Chrome - Computer - Google Chrome Help
Safari:
Cookies en websitegegevens beheren in Safari op de Mac - Apple Support (NL)
Firefox:
Internet signaal niet sterk genoeg
Een andere reden waarom Mextra mogelijk niet snel functioneert is dat je verbinding met internet niet sterk genoeg is. Als je Wi-Fi gebruikt, heb je een sterkere verbinding naarmate je dichterbij de router/accespoint zit.
Als je via een kabel met je router of modem bent verbonden en nog steeds websites heel traag kunt bereiken dan raden we je aan om contact op te nemen met je provider.
Laptop of Desktop te weinig computerkracht
Maak je gebruik van applicaties die in de achtergrond open staan? Dit kan zorgen dat Mextra niet optimaal werkt.
Je computer kan slechts een paar taken tegelijkertijd uitvoeren. Hoe meer apps of andere applicaties aan staan des te harder je computer moet werken om alle functionaliteiten uit te voeren.
Storing bij Mextra
Denk je dat er een storing bij Mextra is? Hier vind je een pagina waar je de status van onze server kan bekijken.