Medewerkers die je in Mextra aanmaakt, worden automatisch gekoppeld aan Care2Declare. Zo kan je in Care2Declare de registraties van medewerkers inzien.
Hoe werkt het?
Een gebruiker met de rol Medewerker, wordt automatisch in Care2Declare aangemaakt. Zodra de gebruiker in Care2Declare is aangemaakt, is de koppeling gelegd.
Gegevens worden overgenomen
De namen en het e-mailadres worden gebruikt om een gebruiker in Care2Declare aan te maken.
Omdat het in Care2Declare mogelijk is om meerdere gebruikers te hebben met hetzelfde e-mailadres, kan er niet gekoppeld worden zoals dat bij cliënten gaat. Het kan dus zijn dat één gebruiker in Mextra, meerdere gebruikers in Care2Declare heeft. Er kan maar één van deze gebruikersaccounts aan de gebruiker van Mextra gekoppeld zijn.
Een gekoppelde gebruiker herken je aan het groene icoontje.
Hoe koppel je een medewerker?
1. Maak een nieuwe gebruiker aan met de rol Medewerker, Superuser of Beheerder
2. Klik op Opslaan
of
1. Selecteer de gebruiker uit het gebruikersoverzicht
2. Klik op Opslaan
Klaar!