Leuk! Je mag beginnen met het gebruik van Mextra.
Om je account te activeren, krijg je een mailtje met een link. Hiermee bevestig je dat dit account bij jou hoort. Wat doe je als je die e-mail niet binnenkrijgt?
Wat kan je doen?
Klopt het e-mailadres wel dat de beheerder heeft gebruikt? Vraag dit na bij jouw Beheerder, een kleine typefout zorgt ervoor dat de mail niet aankomt.
- Vraag je Beheerder om het e-mailadres te controleren
- Mocht er een foutje zijn gemaakt, dan kan het 'foute account' makkelijk verwijderd worden
- De Beheerder kan opnieuw een account voor je aanmaken
Spam?
Het gebeurt helaas nog wel eens dat de activatiemail in je SPAM terecht komt.
- Controleer je spamfolder
- Voeg notificaties@mextra.online toe aan je adresboek. Je mist hierna nooit meer een mailtje.
Mocht het nog niet lukken? Neem dan samen met je Beheerder contact op met de helpdesk.
Goed om te wetenDe activatiemail kan naar ieder e-mailadres verstuurd worden.
Het maakt niet uit waarmee je je e-mail opent. Ieder e-mailprogramma kan de mails van Mextra openen.