Zoek jij ook regelmatig zorginhoudelijke informatie op het internet? Je kan je favoriete website toevoegen aan het menu in Mextra.
Wat gebeurt er als je externe links toevoegt aan het menu?
Onder de zorginhoudelijke knoppen, zie je extra knoppen naar de websites die jouw organisatie instelt. Bijvoorbeeld een link naar de webmail, het kwaliteitshandboek of onze kennisbank.
Waarom wel?
Gebruikers loggen toch al in Mextra in. Met deze extra knoppen kunnen ze snel andere informatie opzoeken. Gebruikers hoeven zelf geen bookmarks of favorieten op te slaan. Zo weet je dat iedereen dezelfde link gebruikt.
Waarom niet?
De knoppen zijn zichtbaar voor alle gebruikers. Een link naar het personeelsdossier is dus ook zichtbaar voor cliënten en supporters. Dat kan geen kwaad, maar kan wel verwarrend zijn.
Zo stel je als organisatie bookmarks in
1. Ga naar Beheer > Organisatie > Organisatie Instellingen
2. Zet het vinkje aan bij Bookmarks Menu
3. Klik op de knop Bookmark Toevoegen
4. Vul de naam (van de knop) in en de url
5. Vergeet niet op te slaan. Klaar! De knoppen zijn direct zichtbaar