Je hebt een Mextra account en je wil inloggen. Maar... je krijgt de melding 'je bent helaas aan geen enkele cliënt gekoppeld'. Wat is er aan de hand? En wat kunt je doen om dit te verhelpen en te voorkomen.
Eerst wat achtergrondinfo
Wanneer je inlogt in Mextra, kom je altijd in het dossier van een cliënt. Daarnaast ben je als gebruiker alleen gekoppeld aan de cliëntdossiers die voor jou van belang zijn. Dat is wel zo veilig; zo hebben alleen bevoegde gebruikers toegang tot een dossier.
Waarom krijg ik die melding?
Omdat je aan geen enkele cliënt bent gekoppeld, kan Mextra geen dossier voor je openen. Daardoor is het niet mogelijk om in te loggen. Er is simpelweg niets om op in te loggen.
Hoe kan ik dit herstellen?
Vraag aan een SuperUser of Mextra Beheerder van jouw organisatie om je ten minste aan 1 client te koppelen. Ben je zelf de (enige) SuperUser of Beheerder? Neem dan contact op met de Mextra Helpdesk. Zij helpen je graag verder.
Hoe kan ik voorkomen dat dit gebeurt?
Wanneer je als SuperUser of Mextra Beheerder nieuwe gebruikers aanmaakt. Volg dan de stappen uit deze instructie. Let daarbij dan vooral op punt 4.